|
MISIUNEA COMPANIEI: Îmbogăţind viaţa femeilor!
SCOPUL COMPANIEI constă în crearea noilor posibilităţi pentru femei în tendinţa acestora de a obţine succes personal şi financiar. COMPORTĂ-TE CU OAMENII AŞA, CUM AI DORI SĂ SE COMPORTE CU TINE. Mary Kay:„Visam să creez o Companie bazată pe Regula de Aur. Îmi doream sincer ca fiecare om, care lucrează în Companie, să înveţe a trăi conform acestei reguli nu numai la locul de muncă, dar şi în afara lui. Urmând Regula de Aur, vă comportaţi cu oamenii aşa, cum aţi dori să se comporte cu d-voastră. Cu fiecare faptă şi cu fiecare gând. Astfel, viaţa d-voastră şi a celor care vă înconjoară va căpăta o semnificaţie nouă. Luând fiecare decizie, respectaţi Regula de Aur şi puneţi-vă în locul altei persoane. Ţineţi cont că nu vă veţi îmbogăţi, până nu veţi îmbogăţi viaţa altor oameni. Tot ce dăruiţi altora, vi se va întoarce.”
CREDINŢA, FAMILIA, CARIERA. Principiul de bază al activităţii Companiei reprezintă distribuirea corectă a valorilor: Credinţa, Familia, Cariera.
Totul a început cu visul unei femei. În anul 1963 după o splendidă carieră în sfera vânzărilor directe Mary Kay s-a pensionat. Practic îndată ea a hotărât să-şi realizeze visul său şi să creeze propria Companie pentru femei, unde ele vor putea să atingă succese imense, continuând să ofere o mare parte a timpului familie. Chiar şi astăzi, cu trecerea a mai mult de patruzeci de ani, nu multe Companii se pot lăuda cu o asemenea succesiune precum Compania „Mary Kay”. Aici veţi putea lua cunoştinţă cu momente celebre, care reflectă istoria Companiei „Mary Kay” una din cele mai mari Companii de produse cosmetice în sfera vânzărilor directe. Compania Mary Kay a fost numită în cinstea fondatoarei Mary Kay Ash, care, investindu-şi toate economiile – 5000 dolari şi fiind susţinută de fiul său Richard, pentru prima dată a deschis uşile unui mic oficiu al companiei sale „Mary Kay Cosmetics” în oraşul Dallas, statul Texas, SUA la 13 septembrie 1963. Astfel a început o nouă istorie de succes pentru femeile care visau la posibilităţile unui business propriu. Secretul succesului Mary Kay este simplu: ea a creat o nouă cultură corporativă bazată pe instruire, atragerea în câmpul muncii şi încredere în forţele femeilor. Scopul Mary Kay consta în crearea noilor posibilităţi pentru femei în tendinţa lor de a obţine succes pe plan personal şi financiar. Graţie unei munci asidue şi entuziasmului mica companie Mary Kay s-a transformat în una din cele mai mari corporaţii în domeniul vânzărilor directe, specializându-se pe produsele de îngrijire a pielii. Consultanţii de frumuseţe ai Companiei propun produsele Mary Kay® clienţilor în timpul Orelor de frumuseţe, anume aici Consultanţii selectează individual pentru fiecare client produse în dependenţă de necesităţile şi particularităţile pielii. Principiul de lucru al Consultanţilor de frumuseţe ai companiei Mary Kay:„Încercaţi înainte de a cumpăra” - rămâne şi astăzi neschimbat, precum rămân neschimbate şi postulatele despre bunătate şi dăruirea de sine, atitudinea faţă de carieră şi oamenii din jur, în baza cărora a fost fondată Compania şi de care Consultanţii de frumuseţe se conduc de-a lungul multor ani. Produsele cosmetice ale companiei Mary Kay reprezintă reputaţia ei, iată de ce Compania acordă o atenţie deosebită siguranţei produselor. Compania cercetează fiecare ingredient, inclusiv şi extractele vegetale, deoarece numai în aşa mod se pot oferi consumatorilor cele mai inofensive produse, care răspund cerinţelor actuale. Întregul sortiment al Companiei constituie mai mult de 200 de denumiri în categoriile: îngrijirea pielii, îngrijirea corpului, cosmetică decorativă, parfumuri. Fondatoarea companiei Mary Kay Ash. era numită legendă vie, ea spunând însă că este „o femeie obişnuită, dar care posedă o fermitate neobişnuită”. Anume datorită exemplului său, în decursul a peste 50 de ani deja femeile din toată lumea au posibilitatea de a studia şi de a se dezvolta, de a-şi realiza capacităţile, de a-şi construi un business sigur şi de succes, care le permite să menţină echilibrul şi armonia valorilor familiale şi a creşterii pe scara carierei. 13 septembrie a devenit o dată semnificativă şi pentru filiala Companiei din Moldova. În anul 2005 filiala Mary Kay şi-a deschis uşile în Chişinău, dăruind astfel miilor de femei posibilităţi nelimitate de dezvoltare a businessului.
|
|
|